Hyvä valokuituasiakas!

Valokuituverkon rakentaminen jatkuu Uuraisilla. Uuraisten Valokuituverkot Oy on perustettu yhtiö, joka rakentaa ja hallinnoi valokuituverkkoa Uuraisilla. Verkko rakennetaan valmiiksi vuoden 2016 aikana.

Verkko-osuuskunta Kuuskaistan kanssa solmimanne liittymäsopimus ja asiakastietonne ovat siirtyneet Uuraisten Valokuituverkot Oy:lle. Tähän mennessä liittymästä maksamanne suoritus on siirtynyt toteutuneessa liiketoimintajärjestelyssä täysimääräisenä Uuraisten Valokuituverkot Oy:lle eli olette jatkossa Uuraisten Valokuituverkot Oy:n asiakas.

MITÄ SEURAAVAKSI?

Tämä kirje on merkki siitä, että liittymätilauksenne on siirtynyt Uuraisten Valokuituverkot Oy:lle. Tulemme lähestymään Teitä uudella kirjeellä vuoden 2016 alkupuolella. Kirjeessä kerromme tarkemman rakentamisaikataulun ja tulevat toimenpiteet valokuituliittymäänne koskien.

Rakentamista on jo jatkettu runkoverkon ja laitetilojen osalta vuoden 2015 lopulla. Talven tehdessä tuloaan keskitymme verkon suunnitelmien viimeistelyyn ja valmistelemme rakentamisyksiköt toimintavalmiiksi kevättä varten. Rakentamisen on tarkoitus jatkua heti roudan sulettua keväällä 2016.

Lisätietoja saatte tarvittaessa asiakaspalvelusta sähköpostilla Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. ja yrityksen verkkosivuilla osoitteesta www.uurvv.fi

Valoisin terveisin

Pekka Piispanen